neděle 25. října 2020

Je vám blbě? Pěstujte kytky!

Včera i dnes jsem strávila pár hodin
na zahradě. Nepříliš atraktivními pracemi, jako je rytí, hrabání listí a přemísťování kompostu. Přesto ale to byl příjemně strávený čas. Být v přírodě, hýbat se a ještě u toho dělat něco užitečného, to je skvělé a velmi snadno přitom zapomínám na všechny ty zneklidňující zprávy, které se na nás v současnosti hrnou z médií.
Bydlím v paneláku a příroda mi občas chybí. Chodit na procházky je fajn, ale ono mi to tak nějak nestačí. Naštěstí mám balkón, na kterém se toho dá taky docela vypěstovat.
Skvělé jsou i pokojové květiny. Nedávno jsem si koupila kávovník. Krásná rostlina se svěže zelenými lesklými listy. Jsem zvědavá, jestli bude i kvést nebo dokonce plodit.
Úžasná je i aloe, dá se snadno množit a máte rostlin na rozdávání. Navíc je to léčivka, gel z listů se hodí např, na drobné popáleniny. A na pěstování je velmi nenáročná.
Mojí touhou je pěstovat citrusy. Jde to i z pecek z citrónů, ale pokud chcete plody, je třeba rostlinu naroubovat. Jinak je to docela hezká rostlina. Mívá krásně voňavé květy.
Obzvlášť uspokojující je pro mě množit ty rostliny a pak je třeba rozdávat. O radost se člověk má podělit, že.

Žádné komentáře:

Okomentovat